تحلیل نماد پالایشگاه نفت تبریز

(شبریز) (به روز رسانی تحلیل قبلی) تاریخ: 1402/01/11

براساس به روز رسانی قبلی (1401/11/13)، در حالیکه قیمت سهم در محدوده 1460 تومان بود (خط بنفش رنگ)، در یکی از حالات، احتمال دادیم که سهم، از محدوده قیمتی فعلی وارد مسیر صعودی خود جهت شکست سقف تاریخی (2200 تومان) و بالاتر بشود. همانطور که مشاهده میکنید سهم مطابق با انتظار ما، تا 1350 تومان اصلاح کرد و به مسیر صعودی اصلی بازگشت و  هم اکنون در حدود قیمتی 1830 تومان می باشد. در این بروزرسانی با دقتی بالاتر ذکر میکنیم که، احتمالا سهم از کمی بالاتر و یا  از همین حدود قیمتی فعلی، وارد یک مسیر اصلاحی کم عمق می شود و سپس دوباره وارد مسیر صعودی اصلی جهت رسیدن به اهداف خود که شامل شکست سقف تاریخی (2200 تومان) و بالاتر (اهداف نهایی سهم، به صورت دقیق قابل پیشبینی نیست) می شود، خواهد شد. لازم به ذکر است که، مسیر احتمالی حرکت نماد با خطوط ممتد و نقطه چین بنفش رنگ رسم گردیده است.
سیگنال خرید و فروش: 
به هر طریق ممکن است که تحلیل دچار خطا شود در نتیجه جهت کاهش میزان ریسک، پیشنهاد میگردد که: 
* جهت خرید بدون ریسک و بلندمدتی: از محدوده قیمتی فعلی تا 10 درصد پایین تر به صورت پله ای و با رعایت حد ضرر قیمتی 1350 تومان اقدام به خرید سهم نمایید و پس از شکست سقف تاریخی (2200 تومان) و بالاتر، بنا بر صلاحدید خود، اقدام به فروش سهم نمایید.
نکته: خرید پله ای: یعنی یک پله خرید در محدوده قیمتی فوق الذکر و پله خرید بعدی پس از شکست پرقدرت محدوده با یک یا 2 صف خرید سنگین نکته: حد ضرر: شکست محدوده قیمتی ذکر شده با یک کندل توپر هفتگی می باشد ( خط قرمز رنگ پایین))
نظر 0
نظر دهید
captcha