تحلیل نماد شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان

(ومهان) (به روز رسانی تحلیل قبلی) تاریخ: 1402/03/11

براساس به روز رسانی قبلی (1401/12/25)، در حالیکه قیمت سهم در محدوده 656 تومان بود (خط بنفش رنگ)، احتمال دادیم که سهم، از همین حدود قیمتی، وارد مسیر صعودی اصلی شود و تا شکست سقف قبلی (750 تومان-خط نارنجی رنگ) و بالاتر حرکت کند. همانطور که مشاهده میکنید سهم مطابق با انتظار ما، از همانجا وارد مسیر صعودی شد و تا  حدود 1030 تومان صعود کرد و هم اکنون در حدود قیمتی 900 تومان می باشد. در این بروزرسانی با دقتی بالاتر ذکر میکنیم که، احتمالا سهم، یا از همین قیمت های فعلی و یا بعد از اصلاح تا محدوده قیمتی 690 الی 750 تومان (اعداد و کادر آبی رنگ پایین)، همچنان در مسیر صعودی اصلی جهت رسیدن به اهداف خود که شامل محدوده های قیمتی 1200 الی 1400 و 1700 الی 2000 تومان (مدتی در این محدوده ها متوقف می شود) (اعداد و کادرهای آبی رنگ بالا) می شود، ادامه خواهد داد. لازم به ذکر است که، مسیر احتمالی حرکت نماد با خطوط ممتد و نقطه چین بنفش رنگ رسم گردیده است.
سیگنال خرید و فروش: 
به هر طریق ممکن است که تحلیل دچار خطا شود در نتیجه جهت کاهش میزان ریسک، پیشنهاد میگردد که: 
* جهت خرید بدون ریسک و بلندمدتی: از محدوده قیمتی فعلی تا محدوده قیمتی 690 الی 750 تومان به صورت پله ای و با رعایت حد ضرر قیمتی 680 تومان اقدام به خرید سهم نمایید و بعد از رسیدن به محدوده های قیمتی  ذکر شده در بالا و یا در قیمت های بالاتر، بنا بر صلاحدید خود، اقدام به فروش سهم نمایید.
نکته: خرید پله ای: یعنی یک پله خرید در محدوده قیمتی فوق الذکر و پله خرید بعدی پس از شکست پرقدرت محدوده با یک یا 2 صف خرید سنگین نکته: حد ضرر: شکست محدوده قیمتی ذکر شده با یک کندل توپر هفتگی می باشد ( خط قرمز رنگ پایین))
نظر 0
نظر دهید
captcha