تحلیل نماد شرکت شیشه قزوین

با اعلام اینکه قیمت این سهم هم اکنون حدود 1506 تومان می باشد پیشبینی میکنیم که، به احتمال زیاد سهم در مسیر صعودی قرار گرفته است که هدف آن شکست سقف قبلی (1730 تومان) و رسیدن به محدوده 3900 الی 6000 تومان  (اعداد و کادر آبی رنگ بالا) می باشد. لازم به ذکر است که، در طی این مسیر صعودی، سهم می تواند با برخورد به نواحی مقاومتی با نوسانات کوتاه اصلاحی نیز همراه باشد؛ اما در حال حاضر به دلیل ابهام در نمودار قیمتی، به درستی نمی توان محدوده های نوسانی این سهم را مشخص نمود (در نتیجه پیشنهاد نوسان گیری در این سهم داده نمی شود). بر این اساس، احتمالا سهم پس از رسیدن به محدوده فوق الذکر، با فشار فروش روبه رو خواهد شد. همچنین، مسیر احتمالی حرکت نماد با خطوط ممتد بنفش رنگ رسم گردیده است. 
سیگنال خرید و فروش: 
الف: به هر طریق ممکن است که تحلیل دچار خطا شود در نتیجه جهت کاهش میزان ریسک، پیشنهاد میگردد که، جهت خرید بدون ریسک و بلندمدتی، در محدوده قیمتی فعلی به صورت پله ای (خرید اول در محدوده قیمتی فعلی و خرید دوم پس از شکست سقف قبلی) و با رعایت حد ضرر قیمتی 1100 تومان اقدام به خرید نمایید و در محدوده قیمتی 3900 الی 6000 تومان اقدام به فروش سهم نمایید. 
نکته: خرید پله ای: یعنی یک پله خرید در محدوده قیمتی فوق الذکر و پله خرید بعدی پس از شکست پرقدرت محدوده با یک یا 2 صف خرید سنگین
نکته: حد ضرر: شکست محدوده قیمتی ذکر شده با یک کندل توپر هفتگی می باشد ( خط قرمز رنگ پایین))
نظر 0
نظر دهید
captcha