تحلیل نماد شرکت ذوب آهن اصفهان

(ذوب) تاریخ: 1402/06/31
با اعلام اینکه قیمت این سهم هم اکنون حدود 371 تومان می باشد پیشبینی میکنیم که، به احتمال زیاد دوران اصلاح کوتاه مدتی سهم به پایان رسیده است و سهم وارد مسیر صعودی اصلی خود شده است و در نتیجه احتمالا سهم، از همین جا و یا کمی پایینتر (و برای مدتی به صورت تاخیری (در قالب یک مثلث و یا حالت نوسانی و ...) ) به مسیر صعودی اصلی جهت رسیدن به اهداف خود که شامل محدوده 650 الی 950 (اعداد و کادر  زرد رنگ بالا) و شکست سقف قبلی (970 تومان خط زرد رنگ) و بالاتر می شود، ادامه خواهد داد. لازم به ذکر است که، مسیر احتمالی حرکت نماد با خطوط ممتد سفید رنگ رسم گردیده است.

سیگنال خرید و فروش: 
به هر طریق ممکن است که تحلیل دچار خطا شود در نتیجه جهت کاهش میزان ریسک، پیشنهاد میگردد که: 
* جهت خرید بدون ریسک و بلندمدتی: از محدوده قیمتی فعلی، به صورت پله ای و با رعایت حد ضرر قیمتی 280 تومان اقدام به خرید سهم نمایید و بعد از رسیدن به محدوده های قیمتی ذکر شده در بالا و یا در قیمت های بالاتر، بنا بر صلاحدید خود، اقدام به فروش سهم نمایید.
نکته: خرید پله ای: یعنی یک پله خرید در محدوده قیمتی فوق الذکر و پله خرید بعدی پس از شکست پرقدرت محدوده با یک یا 2 صف خرید سنگین نکته: حد ضرر: شکست محدوده قیمتی ذکر شده با یک کندل توپر هفتگی می باشد ( خط قرمز رنگ پایین))
نظر 0
نظر دهید
captcha