تحلیل نماد سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان

(کرمان) (به روز رسانی تحلیل 
قبلی) تاریخ: 1402/02/28
براساس به روز رسانی قبلی (1401/12/04)، در حالیکه قیمت سهم در محدوده 117 تومان بود (خط بنفش رنگ)، احتمال دادیم که سهم، از همین حدود قیمتی، وارد مسیر صعودی اصلی شود و تا محدوده 200 الی 270 تومان (اعداد و کادر آبی رنگ بالا) و سپس شکست سقف قبلی (380 تومان-خط نارنجی رنگ بالا) و سپس بالاتر حرکت کند. همانطور که مشاهده میکنید سهم مطابق با انتظار ما، از همانجا وارد مسیر صعودی شد و تا  حدود 210 تومان (نفوذ به داخل محدوده مورد نظر ما) صعود کرد و هم اکنون در حدود قیمتی 169 تومان می باشد. در این بروزرسانی با دقتی بالاتر ذکر میکنیم که، احتمالا سهم، از همین قیمت های فعلی، همچنان به مسیر صعودی اصلی جهت رسیدن به اهداف خود که شامل محدوده های قیمتی 200 الی 270 تومان (مدتی در این محدوده متوقف می شود)  و شکست سقف قبلی می شود، ادامه خواهد داد. لازم به ذکر است که، مسیر احتمالی حرکت نماد با خطوط ممتد و نقطه چین بنفش رنگ رسم گردیده است.
سیگنال خرید و فروش: 
به هر طریق ممکن است که تحلیل دچار خطا شود در نتیجه جهت کاهش میزان ریسک، پیشنهاد میگردد که: 
* جهت خرید بدون ریسک و بلندمدتی: از محدوده قیمتی فعلی به صورت پله ای و با رعایت حد ضرر قیمتی 120 تومان اقدام به خرید سهم نمایید و بعد از رسیدن به محدوده های قیمتی  ذکر شده در بالا و یا بالاتر، بنا بر صلاحدید خود، اقدام به فروش سهم نمایید.
نکته: خرید پله ای: یعنی یک پله خرید در محدوده قیمتی فوق الذکر و پله خرید بعدی پس از شکست پرقدرت محدوده با یک یا 2 صف خرید سنگین نکته: حد ضرر: شکست محدوده قیمتی ذکر شده با یک کندل توپر هفتگی می باشد ( خط قرمز رنگ پایین))
نظر 0
نظر دهید
captcha